iCare- fast pris på er support och drift.

Med detta avtal kan företag helt enkelt budgetera sin IT. DataCom tar ansvar för att IT miljön är i drift till ett fast pris.

Användare och servrar övervakas via system från vår Datahall och risken för driftsstörningar minimeras. Vem övervakar era system idag? Och hur ser supporten ut?

IT ansvarig får tillgång till ärendehanteringssystem och vid behov tilläggstjänsten Asset Managment. Ett iCare avtal innebär även att kund alltid tilldelas kundansvarig projektledare och tekniker.

Helpdesk med certifierade tekniker står redo för åtgärder direkt och svarar på alla typer av frågor. iCare skapar trygghet och omedelbara åtgärder. För företag med behov finns tilläggstjänster som utökade arbetstider och jour.

iCare har inbyggda övervaknings tjänster, iRemote och iManage, som fungerar preventivt. Helpdesk kan åtgärda felaktigheter innan funktion försvinner. Antivirus ingår som standard.

iCare är vår övervakning, larmtjänst, support och drift i ett avtal, till fast pris.

Några av fördelarna:

  • Korta insatstider för åtgärder
  • Lägre kostnad för drift och support, lätt att budgetera drift
  • Alltid uppgraderad för maximal säkerhet
  • Fullständig dokumentation av er ITstruktur
  • Fjärrsupport av användare
  • Tekniker på plats vid behov utan kostnad

 

 

 

Referenskunder